måndag 15 mars 2010

Llowellyn och Informationsbroschyr

Idag fick jag tillslut träffa Llowellyn! Melinda kom sent för att hämta mig, men det innebar att Llowellyn hann tillbaka till sitt kontor och vi kunde träffa honom. Han verkar precis lika upptagen som Björn Halling. Det kändes bra att tillslut få träffa min supervisor. Han verkade peppad och ville gärna att jag skulle uppdatera deras hemsida lite. Han sa också att om jag vill åka nånstans så är det bara att fråga så fixar dom det och när Jonas kommer får vi bo i dubbelrummet.

Efter mötet med Llowellyn åkte vi till Athlone och jag började leka lite med en flyer/informationsbroschyr som Melinda vill ha för att göra reklam för kurser inom regionen. På lunchen träffade vi de som chefar på Athlone och jag visade tidningen från Ukraina som jag hade med. Många tyckte om den och vill göra något liknande. YMCA Athlone speciellt eftersom de har bestämt att de ska bygga ett slags ”health center” som de behöver en massa pengar till och som de vill ge ut en flyer för.
Kvällen var lugn, jag läste bok och somnade.

1 kommentar:

  1. Lustigt att du har en reklamfolder från Ukraina... :) Ukrainas KFUM förening är ju typ inget jmf med svenska kfum. Ändå gör de jävligt najsa foldrar :)

    SvaraRadera